lördag 26 maj 2007

Pengafanskap.

Fan va sur jag blir.

Jag hatar att inte ha några pengar.

På min student vill jag att allt ska vara perfekt, jag vill ha de där skorna som jag blivit kär i och jag vill ha den där klänningen som egentligen är lite för dyr för mig och den där väskan. Jag vill för en gångs skull känna att jag är skitfin och inte behövt snåla.
Jag vill ha något som man inte har varje dag och inte något som jag sett på en miljon människor i skolan.

Men jag har inte råd och det är så jävla tråkigt.

Plus att jag ser ut som en elefant i den där klänningen som är så vacker så att jag vill dö.

Fan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är ungefär 1 miljon procent säkert på att du inte har minsta likhet med en elefant eller något annat utan bara kommer att vara jättefin i din jättefina klänning på onsdag!

Zabina sa...

Om jag lyckas köpa den ja... men tack, :)

Anonym sa...

Nu kanske jag är förvirrad men hade inte du redan köpt en jättefin gul klänning?!?!?

Zabina sa...

En tunika, men den är inte så speciell. Jag ska ha den på kvällen på eftersläppet istället :)

Anonym sa...

Du är alltid fin min älskade zabina