lördag 5 maj 2007

Lounge-party at Parkhaus






Det visade sig bli en riktigt trevlig kväll! Alla dansade och festade med sina nya (och gamla) vänner och hade roligt!

Efter ett tag började jag prata med generalsekreteraren för att jag ville berätta för honom att jag tycker att han är en enormt duktig talare (vilket han är, det var inte menat som en kass raggningsreplik), sen började vi prata och fortsatte med det i tre timmar!
Det är en av de roligaste konversationerna jag haft i hela mitt liv. Det är rätt svårt att inte gilla en kille som helt kallt erkänner "I just love hearing my own voice", men han var inte dryg alls. Gött =)

Jag hade efter två dagar lyckats göra mig ett namn i Tyskland vilket märktes i dörren när jag skulle in.
"The ambassador of India? Yeah - I know :D" Han lär aldrig glömma Paul McCartney - grejen ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag insisterar på att det var ett försök till raggnings-replik :)

Zabina sa...

Näääe, "Motion to kick Anton's ass" ;)
"SECOND!"

Anonym sa...

Are there any objections in the house? (det är alltså nu jag hoppas att någon skall vara hygglig nog att skriva "objection" så jag slipper en del otrevligheter :) )

Anonym sa...

mmmmmmm hursåg du ut som indiens ambasadör.... antar att du var klädd i ett lakan i olika gfärger samt en röd prick i pannan o så gick du väl barfota va???

Zabina sa...

David: Nääää, men det hade varit coolt ;)

Anonym sa...

OBJECTION