söndag 6 maj 2007

3 Maj (torsdag)

Skrivet under en session i min kommitté:

"Sitter och lyssnar på DNR Korea som pratar om sin position paper. Fruktansvärt tråkigt faktiskt.

Vi var ute på Parkhaus igår, det var riktigt kul! Man har riktigt roliga konverstioner med alla här. Alla utmanar en till det yttersta hela tiden, det är sjukt vad intelligenta människor som är här, man måste verkligen ta ett steg upp för att hålla jämn takt.

Ikväll ska jag ta det piano, kanske käka med Simon och Alex, är så otroligt trött!! Så fruktansvärt yr och en aning illamående. Måste förbereda mig om min resolution går igenom "The approval panel" idag, (tänker på engelska nuförtiden). Får fråga Christoffer om han vill hjälpa mig. Tyskarna tycker att det är jättekonstigt att vi får säga "du" till våra lärare för de måste addressera sina lärare med "Herr" och "Frau", DET är konstigt!

Hojt!"

Min resolution gick igenom och togs upp till diskussion på fredagen.

Inga kommentarer: