måndag 28 maj 2007

Slutet.

Jag hade min sista "examination" idag. Nervös som en AIKare på Malmö stadion tog jag mig till skolan för att hålla tal för Camilla, den sista uppgiften under min gymnasietid. Efter lite spänd stämning, eftersom att det bara var jag och Camilla där och det är konstigt att hålla tal inför en person, avslutade jag och fick veta att jag klarat mig galant.

Jag är ledsen för det här men;
Jag får MVG i Svenska C och det har jag verkligen kämpat för! Jag stötte även på Christoffer och fick veta att jag, något oväntat, även kommer få MVG i Internationella relationer, det var väldigt välkommet och överraskande!
Stolt!
:D

Men detta innebär även ett definitiv slut. På torsdag är betygen satta, mina sista gymnasiebetyg, mina slutbetyg. Det är skrämmande, slutbetyg, det som avgör hur bra jag är. Eller gör det verkligen det? I vilket fall som helst så har jag pluggat klart nu... för den här gången.

Nu får vi se vart vinden bär mig.

Inga kommentarer: