lördag 12 maj 2007

Filippa Bark!

- Robin, vill du gå med mig på balen?
- Eh, jag vet inte, är det ingen i din egen ålder som har frågat dig?
- Jo, en som heter Rabies-Johan, han frågade om vi kunde gå, men jag sa som det var. Kul att du frågar - men aldrig i livet!
Det är inte bara för att det ser ut som det brunnit på hans kinder, det är också för att mitt hjärta tillhör nån annans.
- Jaha, vem då då?
- Titta dig i spegeln!
- Är det jag? Jaha.. när är balen då?
- Är du ledig nästa torsdag?
- Torsdag...hmm... nä det är jag nog inte.
- Tur, för det är på fredag!

Filippa Bark 4-lajf!! :D

5 kommentarer:

Lotta sa...

Fast du skulle skrivit det där om att hon inte sa nä för att det ser ut som det har brunnit på hans kinder oxå!!!

Zabina sa...

Kan la lägga till det ;)

Anonym sa...

Filippa är sååå underbar!!

Anonym sa...

Hej rara. Hon som spelar Filippa Bark gick i min klass på Heleneholm. Filippa ska även bli en hel pjäs som ska sättas upp i Uppsala, så du får boka tågbiljetter och komma upp så kan vi ju gå och kolla ihop!
Puss

Zabina sa...

Idha: Är det sant? Vet du när det kommer ske? Jag har alltid velat veta hur hon ser ut på riktigt :) Gud va skoj - det måste vi verkligen göra!!