lördag 12 maj 2007

Invadera Åland? :)

Har varit 200 läsningar på mina dikter denna veckan! Undrar om det är för att jag har gjort lite PR för det här på bloggen. Kul i alla fall :)

Vi ska ha gäster idag för Mats har fyllt år. Jag ska baka en kladdkaka, måste väl gå och göra det snart så att jag kan hinna duscha och plugga lite idag också.

Kullberg kommer inte på min student, han är i tjänst (lumpen) :'( Blev riktigt ledsen...

"We were thinking maybe a war, så we are gonna dig up Karl den tolfte, make him ÖB and invade a small country you know like, Åland, skitlätt! Just promenera in there and take över deras marmeladkuleproduktion!" /Henrik Schyffert pratar om hur den nya regeringen ska få igång ekonomin i "The vind is vänding" - reportaget för Svenskt Näringsliv ;)


Över och ut.

Inga kommentarer: