onsdag 23 maj 2007

Ytligt inlägg.



Jag kan inte bestämma mig för vilken frisyr jag vill ha, men jag älskar den här tjejen. Hon spelar Lilly Rush i tv-serien Cold case, hennes hår är helt underbart, undrar hur lång tid det tar att fixa till det? Hon har olika frisyrer hela tiden.

Fan va ytligt detta inlägget var, och onödigt.
Jag får skriva något extra själfullt imorgon, kanske om agrarkapitalismen som ledde till den kraftiga befolkningsökningen i Malmö... eller inte! (Måste guida tvåorna genom Malmö på fredag och av någon anledning ska jag prata om Lugnet!)

Nu ska jag sova i alla fall, får sova ut imorgon, behöver bara in till skolan och prata med SYV, skaffa OH-papper och snacka ihop ett manus med Viktor sen ska jag hem och förbereda talen och förmodligen åka till Landskrona med mamma och titta på fussball :D

Sov gott ni där ute! :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det kvittar.
Du är så söt så vilken frisyr du än väljer klär dig.
P&K

Anonym sa...

Det är peruker!! Tror jag!/Lis

Lotta sa...

Även ytliga inlägg kan vara till nytt ibland. Frisyr ÄR viktigt!!!