måndag 14 maj 2007

Derbyångest.



Imorgon smäller det - kampen om Skåne som de säger.
Derby, HIF-MFF, och jag har haft ångest i två dagar redan. Det skyller jag på min morbror eftersom att de diskuterade derbyt i Syd-sydväst och jag var inne och tittade på det klippet i lördags. Fan.

Hur går det då?
Jag har inte en aning - jag har verkligen inte en aning.

Jag har några säkra fakta:

1. Bortaläktaren kommer vara smockfull av himmelsblå själar
2. Pojkarna på planen kommer att kämpa precis lika hårt som vi
3. Jag kommer vara så nervös så att jag är på gränsen till att spy
4. Daniel Andersson kommer att vara lagkapten

Ungefär så säker är jag på vad som händer i själva matchen... inte alls alltså.

Fan.

Över och ut.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ses imorgon!!
P&K // M

Anonym sa...

Skrik för mig också!

Anonym sa...

Din gamle morfar står och skriker som vanligt!

Zabina sa...

Jag ska skrika för alla :) Känns tryggt att ha morfar där såklart! ;)

M: Ja det gör vi! :D