lördag 26 maj 2007

Min dag.

Dagen började katastrofalt.
Vaknade halv tio (!) av att mobilen ringde, det var Jean som undrade var jag höll hus. Jag hade glömt ställa klockan och därför försov jag mig alldeles för mycket. Skulle hållit ett väldigt viktigt tal på svenskan idag, men jag får ta det för bara Camilla på måndag, tio i åtta! Tidigt!

När jag väl kommit till skolan stod jag och bankade på dörren till vår sal i en halvtimme innan jag gav upp, då ringde Jean igen och berättade att de fått ledigt från den lektionen och var i bibblan, så jag gick dit. Sen tog vi det lugnt i solen innan vi skulle guida våra kära tvåor i Malmö. Jag snackade om Lugnet tillsammans med Viktor, det blev ju perfekt såklart ;)

Gick och fikade efter att vi inte orkade lyssna på mer Malmöhistoria, Zeynep var och hälsade på med sin söta son Elias, han är bara 6 veckor och en riktig pärla. Jag drog runt med honom i famnen större delen av dagen :D

Träffade Helena efter skolan, vi mös, tittade på film, snackade skit och drack vin. Riktigt trevligt. Alltid lika mysigt att träffa Smulan :)

Min bror har hållt låda hela vägen i bilen hem från Botulfs och snackat om hur viktigt det är att man sparar . . . bla bla bla . . . när i hela friden blev han vuxen?

Over all: BRA dag :D

Inga kommentarer: