torsdag 17 maj 2007

Framtiden.

Det är en aning skrämmande att min mamma har full koll på hur mycket jag kommer behöva betala tillbaka i månaden på mitt studielån om 6 år.
Sånt kollar hon upp - jag lämnar det till framtiden.

Nu ska jag plugga, idag blir det att korrigera en uppsats om Harry Potter 4 som mina kära klasskamrater har opponerat på. Jag har lite problem med att ändra i en, enligt mig, redan färdig uppsats, men jag hoppas att det kommer gå smidigt.

Sen får jag ta paus i pluggandet för nu ska det f*ntamej skrivas CV! Jag har skjutit på det alldeles för länge. Ett CV och ett personligt brev, både på svenska och engelska. Jag har nämligen tankar på att söka jobb i London också - hade varit spännande att komma härifrån.

Men 2 veckor i Norrköping är bokade och kommer inte att ändras - så är det bara!

Över och ut.

Inga kommentarer: