lördag 26 maj 2007

Gnällhörnan.

Jag tycker att jag hållt mig rätt bra ifrån att gnälla om diverse skavanker i den här bloggen men nu måste jag få gnälla lite.

Jag vet inte hur länge, men jag tror att det är den största delen av mitt liv, så har jag haft ryggproblem på grund av att mina ben är olika långa, det skiljer cirka en centimeter. Nu är det så att det är mer än ryggen som börjat ta stryk, och jag får skylla mig själv för jag använder inte inlägg i skorna som jag borde. Men min högra höft gör extremt ont fast värst är svanskotan. Jag kan inte stå upp länge, jag kan inte sitta framåtlutad, jag kan inte sitta på huk. Det är förjävligt och jag kan inte göra ett skit åt det känns det som.

Får ringa vårdcentralen ASAP och se om de kan göra något, vadsomhelst, jag står inte ut längre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

IN MED INLÄGG om det är det du bord eoch hjälper inte det så gå till doktorn hjärtat. Du cka inte gå omkring och ha ont - det är jobbigt. :-(

Anonym sa...

Usch då, det där verkar jobbigt.. Jag har (eller hade iaf när jag var typ 15, har inte kollat sen dess) också skillnad mellan mina ben men kör med inlägg och har klarat mig utan problem.. hoppas det blir bättre (Y)