söndag 20 maj 2007

Örebro borta.

(Jag hoppas att Sandqvist är taggad idag!)

Idag är det dags för match mot Örebro borta. Jag fick precis ett sms av Idha där hon informerade mig om att hon minsann är på väg till sin första bortamatch, kul! Och det känns bra att veta att vi har några representanter där, man får väl räkna in henne i Liljegren-ledet vid det här laget :D

Idag blir det... ja vad blir det? Jag hoppas på solklar Malmö-dominans från början till slut och att vi totalt spelar skiten ur de där Örebroarna och vinner med 7-0 eller nåt liknande.

Man får ju hoppas.

Mamma har skrivit en införrapport på http://www.mffsupport.com som speglar det mesta jag tycker, läs den.

Jag är bara så förkyld och trött i huvudet, och nervös. Varför nervös? Det är ju bara Örebro! Ja just det - vi har ju en tendens att få kramp mot lag som dem.

Fan pågar - visa nu att Malmö FF är ett lag att räkna med i år!!

Över och ut.

Inga kommentarer: